Nieuws
Toename gedumpt afval
10 oktober 2024
Zondag 6 oktober klokslag 12.00 uur startten de Hanewurgers met de voor dit jaar de laatste opruimronde voor Belfeld groen moet je doen. De leden zijn zoals gebruikelijk in groten getale aanwezig om mee te helpen. De hoeveelheid afval valt deze keer weer mee.
Wel zagen de opruimers wederom een toename van gedumpt afval, voornamelijk in en om het Patersbosje. Omdat het om grotere hoeveelheden ging, is hiervan melding gemaakt via de MijnGemeente-app.



Zo hebben de Hanewurgers het door hen geadopteerde gebied weer ontdaan van zwerfafval en konden zij de dag afsluiten met een lekker soepje en de jaarvergadering van de vereniging in De Hamar.