Nieuws
Gemeente opent koelteplekken voor bewoners vanwege extreme hitte
26 juni 2026
Inwoners die thuis te maken hebben met extreme warmte, zijn vandaag en morgen welkom op verschillende koelteplekken in de gemeente. De plekken zijn bedoeld voor mensen die niet zelf de mogelijkheid hebben verkoeling te zoeken
Mensen die dringend verkoeling zoeken en nergens anders terecht kunnen, zijn in Belfeld welkom bij Gemeenschapshuis De Hamar Stevensplein 2 in Belfeld.
Meer informatie en tips om uzelf en anderen te helpen tijdens de code rood leest u op de website van de Veiligheidsregio Limburg-Noord.