Nieuws
Drukbezochte kerstviering KBO
In een met meer dan 150 leden goed gevulde Hamarzaal vond afgelopen zaterdag de jaarlijkse Kerstviering van de KBO plaats. Mede omdat de Harmonie zo vriendelijk was om hun “Kerstversieringen” te laten staan/hangen was deze erg sfeervol aangekleed.
Het eerste gedeelte van de middag bestond uit het op diverse manieren verwoorden van de Kerstgedachte door Tila en Annemie en ook Pastoor Anu leverde hieraan zijn bijdrage. Tussendoor werden er Kerstliederen gezongen door enkele leden van het Urbanuskoor onder begeleiding van Pieter Janssen aan de piano. Afgesloten werd met de Kerstzegen.




Na een korte pauze met koffie en kerstbrood ging het verder met een optreden van de De Tegelse Hofzengers. Zij verhoogden de Kerstsfeer nog wat meer met prachtige Kerstliederen uit diverse landen. Daarna volgde een koffietafel met belegde broodjes en “kluntjesmik”. De Tegelse Hofzengers mochten de middag afsluiten met een tweede optreden waarvan sommige liedjes ( en dat van de Zwölf Räuber in het bijzonder) menigeen kippenvel bezorgden.